Ko sem pred leti začel voditi svoje podjetje, sem bil na začetku osredotočen predvsem na prodajo in iskanje novih strank. Moj največji cilj je bil torej na začetku predvsem dober marketih, ter da hitreje spravim izdelke na trg, da tako čim več prodamo. Iskreno povedano mi takrat kontrola kakovosti ni prišla na pamet, oziroma se na to nisem preveč osredotočil. Tedaj pa je prišel dan, ko sem spoznal, da bom moral na to dati nekoliko več poudarka.

To sem spoznal, ko smo nekega meseca imeli v podjetju rekordno število naročil. Vsi smo bili zaradi tega navdušeni, ter smo delali praktično noč in dan. Ampak ker smo hiteli, smo kar malo zanemarili preverjanje kakovosti izdelkov pred odpremo. Posledica je bila kar veliko število reklamacij. Stranke so se pritoževale zaradi napak, mi pa smo morali vračati izdelke, jih popravljati in pošiljati znova. Zaradi tega so se seveda povečali tudi stroški, ugled pa je kar malo trpel.
Takrat smo si začeli zavedati, da bo kontrola kakovosti nekaj, na kar bomo morali biti nekoliko bolj pozorni. Ugotovili smo kar veliko. Kontrola kakovosti ni neka ovira ampak predvsem zaščita. Na ta način smo lahko prepričani, da bo vsak izdelek, ki ga odpošljemo, kvaliteten in z njim ne bo nič narobe. Zaradi tega je morala celotna ekipa razumeti, zakaj to delamo. Na ta način smo lahko res ustrezno skrbeli za kakovost, ter kontrolo opravljali na vsakem pomembnem delu proizvodnje izdelka. Zato smo tudi vzpostavili ustrezen sistem za kontrolo kakovosti, kjer nismo morali spregledati ničesar.
Ko nam je to uspelo, ter je bil vzpostavljen ustrezen sistem, pa moram reči, da smo dosegli ogromno. Tistih reklamacij ni bilo več. Tako smo s tem nekako dobili nazaj tudi tisti ugled, ki smo ga malo izgubili, oziroma se nam je vsaj tako zdelo. Zato danes tega niti malo več ne zanemarjamo, ter je kontrola kakovosti ključen del naše proizvodnje.