Celostna grafična podoba PDF Natisni E-pošta

LOGOTIP

logo of sloka 2010

Celoto logotipa sestavljajo elementi povezani s športom in organizacijo dogodka. Ista izhodišča veljajo za barve.

Glavni motiv predstavlja čoln z dvema vesloma, ki ustvarjata črko X, oziroma rimsko številko 10 in približuje letnico dogodka – 2010. V pomenski ravni se navezujemo na zgodovino – rimsko naselje Emona.  Vesli se v sredini namerno  ne navezujeta v isti osi  – komuniciramo oba športa kajak in kanu.

Glavni motiv uokvirja grb, ustvarjen iz dveh linij – spodnje, ki  kopira čolna v prečnem rezu in zgornje, ki kopira čoln v vzdolžnem rezu. Grb prinaša aristokratski navdih in čustveno prestavlja pomen dogodka na višji nivo (tudi zgodovinsko je na mestu, ker je bilo športno kajakaštvo v preteklosti povezano z aristokrati). Ob tem grb, ki v vseh pomenih deluje kot ščit, predstavlja zaščito, kar lahko izkoriščamo v prihodnosti v aktivnostih povezanih z varovanjem okolja.

Dodatni elementi, valovi na levi in desni strani, delujejo kot povezava med organizatorji in mednarodno zvezo.

Logotip uporablja dve primarni barvi – zeleno v navezi na Ljubljano, modro v navezi na vodo in organizatorje, obe skupaj nas pomensko povezujeta  z Olimpijskim komitejem Slovenije. Sekundarna barva je siva.


Logotip v pdf verziji


KRATKO IME

Naziv izhaja iz bistva dogodka - Prvenstvo v:

SLalOm  KAjak in Kanu

SLOvenski KAjak in KAnu

Beseda “sloka” je zveneča in predstavlja kratek in enostavno zapomljiv naziv in ima več pomenov:

• ptica, morska riba
• tanka in visoka oseba ali stvar
• upognjena črta, linija ali oblika - v razlagi se osredotočimo na ta pomen, ki opisuje gibanje čolna med brzicami


Naziv je sprejemljiv iz vidika tujih jezikov – ne vsebuje šumnikov in je izgovorljiv tudi za pripadnike drugih jezikovnih območij

Ime predstavlja v povezavi z logotipom nedvoumno in zanesljivo sporočilo o dogodku!


SLOGAN


slogan wild water, pure joy

Primarni slogan:

Wild water, pure joy – Divja voda, čisti užitek

Slogan opisuje bistvo premagovanja brzic, ko govori o divji vodi in omenja užitek.

Slogan je enostaven in udaren, hkrati je vsesplošno razumljiv ter deluje človeško. Zaradi tega ima pomenski preseg in podpira popularizacijo svetovnega prvenstva. Svojo udarnost slogan obdrži tako v angleškem kot slovenskem jeziku.

V barvni podobi slogan  uporablja iste barve kot logotip – zeleno in modro. V eni od kombinacij sta prva in tretja beseda zeleni, druga in četrta pa modri. Na tak način bralec podzavestno povezuje besede v drugačnem zaporedju, kot so zapisane oziroma še bolj poudarimo sporočilo slogana (voda je užitek).

Sekundarna slogana:

Clean water, pure joy – Bistra voda, čisti užitek

Our water, our joy – naša voda, naša sreča

Poudarjamo ekolgijo in pomen varovanja okolja.


MASKOTA - POTOČNI RAK


Potočni rak je vsesplošno poznana žival, simbol čiste vode (ekologija), življenja v vodi in okrog nje.

Hkrati je potočni rak samostojen in izrazit lik, ki prinaša v našo zgodbo element razgibanosti in živahnosti, gradi pozitivna čustva in predstavlja idealno podlago za razvoj in izdelavo maskote, ker nam omogoča oblikovati lik po naši potrebi.

Rak deluje samozavestno in bojevito, kar je primerno za svetovno prvenstvo. Ta nastop še krepi veslo, ki ga rak drži v roki.

Maskota potočnega raka pripomore k identifikaciji dogodka, povezuje ga s čisto vodo in sloganom, ob tem dopolnjuje komunikacijo dogodka in nastopa predvsem v okvirju dodatnih aktivnosti.
 

Pokrovitelji KZS









Partnerji

___________
Slovenian tourist board ___ Ljubljana